Bestilling & Betaling

Placering af en bestilling hos Healthgenie er både nemt og sikkert, og vi anvender kun betalingsmetoder, der er 100% sikre.

Hvor finder jeg mine ordrer?

Hvis du er medlem, og logget ind på din medlemsbruger, kan du finde din ordre her. Det virker kun hvis du er logget ind.

Hvis du ikke er medlem kan du søge efter dit ordrenummer i din email. Du vil altid modtaget ordre nummer på din email.

Har mistet dit ordre nummer kan du skrive til [email protected]. Oplys dit fulde navn og adresse så kan vi sammen forsøge at finde din ordre frem.

Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra os. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Er det muligt at annullere min ordre?

Hvis du kontakter os hurtigt nok efter at have afgivet din bestilling, kan vi oftest annullere den uden omkostninger.

Det er mest effektivt at ringe til os direkte på +45 81 73 20 86, da e-mail kan have længere svartid.

Skulle det ske, at vi ikke kan nå at annullere din ordre, fordi den allerede er afsendt, skal du modtage pakken og derefter sende den retur. I dette tilfælde påløber der en mindre omkostning til fragtfirmaet for returforsendelsen.

Læse mere om retur her.

Nyhedsbrev

Hver uge udforsker vi et nyt sundhedsområde, såsom hukommelse, depression eller muskelopbygning, og leverer et komplet overblik over de kosttilskud, aktiviteter og diæter, der er videnskabeligt bevist at effekt. Følg med for at få klar indsigt i, hvad der rent faktisk gør en forskel.

Ved at trykke ‘Tilmeld’ acceptere du vores privatlivspolitik.

Indsend fejl eller feedback

Evidensbaserede guides om sundhed